minnasjobeerg

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2014

Godmorgon ♥

Av minna - 7 augusti 2014 09:12

                                                          hula^^Kära läsare!


då var man en dag äldre...och jag e sjukt trööt men de ska jag minsan

få bort för i dag händer de mycket saker  jag har full rulle hela dagen jag ska fara hit och dit och baka.

Alla hjälper till i dag för på lördag är det släkt fest :)) då kan man även tala om upd XD men nog om min släkt träff.

Jag vill att NI ska få det bästa av min blogg som möjligt satt då skulle de va jätte snällt om ni kunde skriva på komenterna vad jag ska göra på bloggen. Men nu ska jag gå och äta lite gutka med mera XD 


då syns vi på bloggen glöm inte att komentera:) 

harebra ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minna - 5 september 2014 08:32

                                                            
     TJAO   medans jag inte haft tid att blogga pogrund av att jag har haft så mycket läxor osv.... men nu är jag tillbaka! (:   jag tänkte börja lite lätt med om röstningen och k...

Av minna - 12 augusti 2014 04:27


Halooj kära bloggar ja ni kanske märkt att jag glömde inlägget men det kommer nu de vart som sagt tidigt upp för mig och jag var sjukt tröt då skänndes de så omöjligt att lägga upp ett inlägg skulle jag hinna de på två min datorn var inte ens på satt...

Av minna - 9 augusti 2014 09:12

nu är det nedräkning...snart så ska vi fara och jag kmr inte kunna läga ut något inlägg fören sent men det kommer komma up ett annars tidigt på morgonen men de ser vi då. nu till en annan sak imorgon far jag hem tilllbacks till svergie men det komm...

Av minna - 8 augusti 2014 11:43

                                                                 hola lectores del blog                                                                  hej bloggläsare     Idag ska vi fara till min andra morbror i finland och där ska    vi ha...

Av minna - 8 augusti 2014 10:51

när man tänker sig saker och de inte händer.. nu har jag tänkt samma sak minst 100 gånger 'jag ska ut och sprina' men det händer ingenting:/ ja de är mitt fel att det inte tas tag men tanken på att kliva upp tidigt på morgonen för att det inte ska va...

Presentation


jag e minna och detta e min blogg här får du veta om det som häner i mitt liv och lite mer så Nyfiken? cheka bloggen ☻

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

veckans fråga! vilken e din stjärna?
 Justin Bieber
 Selena Gomez
 Taylor Launter
 robetr pattinson
 Kristen Stewart

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards