minnasjobeerg

Alla inlägg den 5 september 2014

Av minna - 5 september 2014 08:32

                                                  
               TJAO

 

medans jag inte haft tid att blogga pogrund av att jag har haft så mycket läxor osv....

men nu är jag tillbaka! (:

 


jag tänkte börja lite lätt med om röstningen och kristen stewart van med storm hon spelar i filmen rollen bella i twiligt och efter som hon van så blir hon dagens hetaste och jag kommer att läga ut en bild på hon satt alla får se vem hon är.

 

                       MIN VECKA (:

rubriken säger allt..jag har precis som alla andra börjat skolan och det är mycket läxor och allt sånt...

men hur som haver. på helgerna har jag tagit i gen all tid jag har shoppat varit med kommpisar hafy sjukt roligt dessutom så har jag uppgraderat mitt smimnk bord, vi får se om det ploppar upp någon video elr inlägg här på bloggen med allt (:

jag har tängt väldigt mycket och om ni vill så skulle jag kunna göra en video där jag visar mitt rum det kommer komma upp på omröstningen ni kan också gilla bilen eller kommentera men tills vidare får ni ha de gött så syns vi mina korvar (:

 

super heta kristen stewart van! vill du synas där? komentera då eller gilla bilden (:

 

                                                  
                       kommentera

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag e minna och detta e min blogg här får du veta om det som häner i mitt liv och lite mer så Nyfiken? cheka bloggen ☻

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

veckans fråga! vilken e din stjärna?
 Justin Bieber
 Selena Gomez
 Taylor Launter
 robetr pattinson
 Kristen Stewart

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards